10 שנות אחריות מבית ATLAS PLAN

על רקע ניסיונה של החברה בייצור ומכירה של מוצרי PREMIUM מפורצלן ב- 50 שנים האחרונות, ומשום לחברה ביטחון מלא באיכות המוצר שלה, תוענק לכם אחריות ל 10 שנים ממועד התקנת המוצר בביתכם!

על מנת להקל עליכם, ריכזנו עבורכם 3 טיפים קצרים שיסיעו לכם להימנע מזיופים וליהנות ממשטח אטלס מקורי:

1. בדקו כי משווק השיש הוא משווק המורשה לנפק תעודת אחריות של אטלס פלן.
2. ניתן לקבל מידע לגבי משווקים מורשים
3. צרו קשר עם מרכז השירות שלנו בטלפון: 072-3902121 

תדרשו מספק המשטח לקבל ולמלא את ספח תעודת ההתקנה שבאמצעותו תוכלו להפעיל את האחריות.

במידה ואתם נוכחים בזמן ההתקנה בדקו שאכן המשטח שקיבלתם תואם את המשטח אשר הזמנתם.

שימו לב! תעודת האחריות תופעל לאחר מילוי הטופס המקוון בלבד.

מומלץ למלא את הטופס ברגע ההתקנה בליווי המתקין שסיפק לכם את המשטח ואשר יוכל למסור לכם את כל הפרטים הדרושים למילוי הטופס.

כיצד תפעילו את תעודת האחריות?

ספח תעודת ההתקנה: דרשו את ספח ההתקנה המקורי של אטלס מהמשווק המורשה ממנו נרכש המשטח

הפעלת האחריות: מלאו את הטופס המקוון באתר או שלחו את ספח האחריות המלא לפקס מספר: 03-9313225 וודאו קבלתו בטלפון: 072-3902121 

קבלת תעודת אחריות: תעודת אחריות מוכנה לדפוס תשלח לכתובת דוא"ל שהזנתם בטופס.

ככל שמכל סיבה שהיא לא קיבלתם את הטופס, אנא צרו קשר בטלפון: 072-3902121 

למימוש האחריות לחצו כאן